Держава витрачає багато коштiв для того, щоб ти мав пiдручник. Тож нагадуємо про єдинi вимоги до учнiв щодо використання та збереження пiдручникiв:
- Пам’ятай, що дбайливе ставлення до книги – завдання державного рiвня.
 - Одержавши пiдручники, обгорни їх, відведи їм місце на книжковій полиці.
 - Слiдкуй за чистотою книг, не читай пiд час їжi, не бери пiдручникибрудними руками.
 - Не загортай cтopiнок, а користуйся зaкладкою.
 - Не роби на cтopiнкax пiдручників помiток, записiв тощо.
 - Не перегинай книги під час читання.
 - Не клади в книги олiвцi, ручки, iншi товстi предмети: вiд цього рветься палiтурка.
 - Слiдкуй за станом підручників, своєчасно ремонтуй їх.
 - Пам’ятай: пiдручники повинні служити учням не менше 5 років, бути чистими і цiлими.
 - У кiнцi навчального року своєчасно повертай пiдручники до бібліотеки. Їх чекають твої молодші товаришi.
 - Якщо ти випадково загубив чи ненароком зіпсував шкільний підручник, тобі необхідно повернути до бібліотеки однойменну або рівноцінну за змістом івартістю книгу.
 - Бережи свого вipногo, мудрого друга – книгу!
 
Вимоги до читача
- Перед тим як розпочати читання, вибери книжку, в якій розкривається зміст матеріалу, що ти вивчаєш.
 - Пам'ятай, що читання – одне з найважливіших занять у самоосвіті іставитися до нього треба серйозно.
 - Слід урізноманітнювати прийоми і способи читання.
 - Читаючи, думай, шукай головне, основне, найістотніше.
 - Не поспішай, не ковтай книгу, вдумайся в логіку і зміст того, що ти читаєш.
 - Домагайся, щоб кожне речення, кожне слово, термін, фраза були добре зрозумілі, не залишай незрозумілого.
 - Читай з олівцем у руках, роби потрібні помітки .
 - Обов'язково конспектуй прочитане. Конспект зберігається надовго,прочитане забувається.
 - Розпочату роботу доводь до кінця. Не залишай книжку недочитанною – головне може бути попереду.
 - Прочитавши, обдумай, чого навчила тебе книга.
 - Прочитане спробуй пов'язати з життям, з практикою, досвідом. Добре при цьому придумати (знайти) приклади, що підкріплюють прочитане.
 - Не забудь пов'язати те, що читаєш (вивчаєш) з раніше вивченим і уявити його в системі знань.
 - Не поспішай кликати на допомогу інших, коли щось незрозуміло.
 - Намагайся розібратися самостійно.
 - Де потрібно – змушуй працювати і уяву.
 - Читай не тільки «зліва направо», а й повертайся до прочитаного: повторення – найкращий засіб закріплення прочитаного.
 - Навчись критично сприймати прочитане.
 - Обов'язково ознайомся з рецензія ми і відгуками на книжку: один розум добре, а колективний краще.
 - Раніше ніж критикувати книгу, добре розберись у її змісті .
 - Чужу критику на книжку читай після того, як прочитаєш книжку.
 
Перше завдaння при читанні – це зрозуміти і засвоїти прочитаний матеріал.
Дpyre завдання – продумати прочитане.
Третє – зробити з прочитаного потрібні для пам'яті виписки.
Четверте завдання – це усвідомити, чого нового навчила книжка.

Немає коментарів:
Дописати коментар